Storing melden
Heeft u een storing aan uw apparaat en is deze door ons geinstalleerd? vul dan het onderstaande formulier in.
Wij maken onderscheid tussen zakelijke klanten en particuliere klanten.
Lees hieronder wat dit voor u betekend.
Zakelijke klanten
Heeft u een storing aan een product dat door ons is geinstalleerd en heeft u een:
Standaard service overeenkomst dan nemen wij binnen 48 uur contact op.
Plus service overeenkomst dan nemen wij binnen een uur contact met u op 24/7 bereikbaar ook buiten kantoor uren uw storing wordt binnen 4 uur uur opgelost!
(alleen beschikbaar voor zorginstellingen of bedrijven waarbij de noodzaak gegrond is) bij overige zakelijke klanten is alleen een Standaard Service mogelijk)
Geen service contract of nog geen klant dan nemen wij binnen 5 werkdagen contact met u op
Particuliere klanten
Heeft u als particulier een storing en heeft u een:
Standaard service overeenkomst dan nemen wij binnen 5 dagen contact met u op.
Extra service overeenkomst dan nemen wij binnen 48 uur contact met u op
Indien u geen service contract heeft of nog geen klant bent nemen wij binnen 10 werkdagen contact met u op.

Adresgegevens:
Heerlijk Ver
Louwbergweg 3
6961 EJ Eerbeek
eerste verdieping,kantoor 1.3
0615397983