Storing melden

Heeft u een storing aan uw apparaat en is deze door ons geinstalleerd?  vul dan het onderstaande formulier in. 

Let op : wij maken onderscheid tussen zakelijke klanten en particuliere klanten. 

Lees hieronder wat dit voor u betekent: 

Zakelijke klanten 

Heeft u een storing aan een product dat door ons is geïnstalleerd en heeft u een:

Standaard service overeenkomst dan nemen wij binnen 48 uur contact op.

Plus service overeenkomst dan nemen wij binnen een uur contact met u op 24/7 bereikbaar ook buiten kantoor uren uw storing wordt binnen 4 uur uur opgelost!

(alleen beschikbaar voor zorginstellingen of bedrijven waarbij de noodzaak gegrond is) bij overige zakelijke klanten is alleen een Standaard Service mogelijk)

Geen service contract of nog geen klant dan nemen wij binnen 5 werkdagen contact met u op.

 

 

Particuliere klanten 

Heeft u als particulier een storing en hebben wij uw onderhoud in beheer  dan nemen wij binnen 48 uur contact met u op. 

 

Indien u geen service contract heeft of nog geen klant bent nemen wij binnen 5 werkdagen contact met u op, vul hiervoor onderstaand formulier in:

 

Adresgegevens:

Heerlijk Ver
Louwbergweg 3
6961 EJ Eerbeek

eerste verdieping,kantoor 1.3

Info@heerlijkverwarmen.nl

0615397983